Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Powiat świecki. Nowe zasady obsługi klientów starostwa

Jakub Keller
Jakub Keller
fot. Archiwum Polskapress
W związku z ogłoszeniem rozszerzenia zasad bezpieczeństwa w całej Polsce, Starostwo Powiatowe w Świeciu wprowadza zmiany w obsłudze klientów. Pracownicy zachęcają także, aby jak najwięcej spraw załatwiać w świeckim starostwie drogą elektroniczną.

Jednocześnie sprawę w starostwie załatwić będzie mogło 10 osób. Będą przyjmowani jedynie na parterze w punkcie informacyjno-podawczym z zachowaniem wysokich standardów bezpieczeństwa. Wizyta w wydziale komunikacji i dróg możliwa będzie jedynie po wcześniejszym umówieniu. A można to zrobić dzwoniąc pod numer 52 56 83 125.

Do 9 kwietnia 2021 roku zawieszona zostaje także stacjonarna działalność punktów nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego. Każdy kto chce skorzystać z pomocy powinien zadzwonić pod numer telefonu 52 56 83 333 lub 52 56 83 185.

Pod numer 52 56 83 115 lub mailowo pod adresem [email protected] umówić trzeba się na wizytę u Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów, który porad udziela we wtorki i czwartki w godz. 9-13.

Tak wyglądały ulice Świecia pod koniec marca 2020 roku. Mieszkańcy pozostali w domach

Tak wyglądało Świecie po wprowadzeniu lockdownu. Pustki wszę...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na swiecie.naszemiasto.pl Nasze Miasto