Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Spore zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy Dragacz

Jakub Keller
Jakub Keller
W Urzędzie Gminy Dragacz funkcjonuje teraz pięć referatów
W Urzędzie Gminy Dragacz funkcjonuje teraz pięć referatów google street view
Nowe referaty, przeprowadzki urzędników do innych pomieszczeń i zaktualizowana lista numerów telefonów. Sprawdzamy jakie zmiany organizacyjne zaszły w Urzędzie Gminy Dragacz.

Zobacz wideo: Odkrywamy Grudziądz - odcinek 2

od 16 lat

Do tej pory samorząd w Dragaczu posiadał dwa referaty i dziesięć samodzielnych stanowisk pracy. Ten system jednak zmodyfikowano.

I tak w Urzędzie Gminy Dragacz funkcjonują referaty: Organizacyjny, którego kierownikiem jest Karolina Kuchta, sekretarz gminy, finansowy, którym kieruje Monika Kaczmarek, skarbnik gminy, a także referat zamówień publicznych i gospodarki mieszkaniowej, którego kierownikiem został Krystian Żłobiński, dotychczasowy szef referatu rozwoju gospodarczego i pozyskiwania funduszy europejskich. Ten zamienił się w referat inwestycji i pozyskiwania funduszy, a na jego czele stanęła Anna Ośko, zastępca wójta. Referatem ochrony środowiska kieruje teraz Katarzyna Kaczmarek.

Wskutek zmian, niektórzy urzędnicy musieli przeprowadzić się do innych biur. Szczegóły znajdziesz tutaj. Aktualizowano także bazę danych kontaktowych. Dokładna lista dostępna jest tutaj.

W wyniku wypadku dacii z ciężarowym mercedesem śmierć poniósł 54-letni kierowca osobówki, mieszaniec powiatu świeckiego

Tragiczny wypadek na trasie Świecie – Tuchola. Nie żyje jedn...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na swiecie.naszemiasto.pl Nasze Miasto